Dinsdag 28 oktober - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 oktober - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 oktober

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

28 Oktober 2014 | China, Taiyuan

Het is officieel, vandaag hebben wij de handtekeningen gezet, en is Jitte Xin onze dochter.
Om 8.40 uur, lekker op tijd, werden wij opgehaald door de taxi. Dus vroeg uit de veren om naar het kantoor van de CCCWA te gaan. Jitte Xin vond het moeilijk om daar weer op het kantoor te komen, en moest ook heel zacht snikken. Eenmaal weer in het hotel was het weer goed. Lekker een tijd op de hotelkamer geweest. Xem in de ene kamer filmpje gekeken in zijn eentje. Even rust voor hem, want ze vraagt veel aandacht van hem. Jitte Xin heeft lekker op het bed gespeeld met de kralen, en met de Playmobiel. Zij kan zich heerlijk zelf spelen.
Op de kamer hebben wij noedels gegeten. Na het eten zijn wij gaan wandelen naar het winkelcentrum. Veel harde muziek en schreeuwende chinesen om hun koopwaar aan te prijzen. In een warenhuis hebben wij flessen gekocht voor andere nederlandse mensen die hier via wereldkinderen zijn. Terug in het hotel hebben Xem en Jitte Xin samen gespeeld, en later is Xem met opa en oma wezen zwemmen. Wij zijn met Jitte Xin even wezen kijken om te zien hoe ze dat vond. Eerst keek zij vreemd, maar later ging zij richting zwembad om het water te voelen. En eigenlijk wilde zij er ook wel in, maar dat hebben wij nog maar even uitgesteld.
Heel misschien morgen even proberen. Na het zwemmen zijn wij gaan eten in ons inmiddels stamrestaurant in het hotel. Xem mocht opblijven, en hebben nog spelletjes gedaan.
Hij ligt nu ook heerlijk te slapen, en wij hopelijk straks ook, want de jetlag is er nog.

Groeten familie van Baaren

• 28 Oktober 2014 - 19:52

Meindert En Sonja:

Heel veel geluk met jullie gezin! Geweldig.

• 28 Oktober 2014 - 19:57

Jan En Lia Goet:

Super leuke foto, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Heel veel geluk samen. Groetjes Jan en Lia

• 28 Oktober 2014 - 20:09

Emile, Kirsten, Indiah, Dunya En Vin:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje! We wensen jullie heel veel geluk & liefde toe.
    Vin doet Xem de groeten!

• 28 Oktober 2014 - 20:12

Jan Kees:

Wat een leuke familiefoto. Vandaag bij Marjan op verjaardag geweest en hoorde het verhaal over Jitte. Trijn had Marjan gebeld vanuit China. Geweldig dat alles goed gaat.

• 28 Oktober 2014 - 21:09

Alie Keezer:

Gefeliciteerd met jullie lieve dochter! Ze ziet er mooi uit. Geniet ervan. Groetjes van Alie

• 28 Oktober 2014 - 21:36

Martin:

Hoi Familie van Baaren,

Wat een schatje...
    Xem zal als grote broer wel trots zijn op zijn zus.

Heel veel succes, ook met de terugreis straks.

Groetjes,

Martin Groen en familie

• 28 Oktober 2014 - 22:25

Ard En Colinda:

Peter, Marjet en Xem, van harte gefeliciteerd. We wensen jullie echt heel veel geluk met z"n viertjes. En alvast een goede terugreis naar Nederland.

• 28 Oktober 2014 - 23:06

Boy En Annet:

Eindelijk de pater familias . Trots met de uitbreiding , heel veel geluk samen.

• 28 Oktober 2014 - 23:43

Dita De Haan:

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Jitte Xin! Leuk om de verslagen te lezen en ik ben blij dat het goed gaat. Eindelijk samen. veel geluk!

• 29 Oktober 2014 - 08:43

Paul En Martina:

Fantastisch!! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst met jullie mooie gezinnetje.

Geniet lekker van jullie kennismaking samen.

• 29 Oktober 2014 - 09:24

Marian Weijer-Smit:

hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter,Xem gefeliciteerd met zijn zusje Jitte Xin
    Trijn en Arend gefeliciteerd met Kleindochter
    en bijzonder dat het op mijn verjaardag officieel is gewordende groeten ook van Maria Roos
    veel liefs Marian

• 30 Oktober 2014 - 10:56

Ans En Jos Ruiter:

Wat mooi, wat prachtig en wat geluk. Wij krijgen en kippenvel van! Gr. en xxx uit Medemblik