Nog 1 week - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

01 November 2014 | China, Taiyuan

Hallo,

Vanmorgen zijn wij om 9.30 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Jitte vond het allemaal erg spannend die ingepakte koffers. In het vliegtuig vond ze het leuk (veel leuker dan haar moeder hahaha). Na een paar rondjes boven Beijing werd de landing ingezet. Op het vliegveld werden wij opgewacht door gids Grace. Arend kreeg zijn zakmes terug van Grace, want die was vorige week het vergeten in de koffer te doen. En Xem kon gelukkig zijn rugzak ophalen bij de gevonden voorwerpen dankzij Grace. Super! Daarna zijn wij naar het hotel gebracht, een nieuw hotel en anders dan 3 jaar geleden. De medereizigers hebben wij nog niet gezien, want die kwamen later aan. Nog even de buurt verkend en wat boodschappen gedaan. Daarna zijn wij gaan eten in het restaurant in het hotel. En nog even geskyped met de jarige jobben.

Groeten van ons

• 01 November 2014 - 20:40

Jan Kees Smit:

In nederland is het bijna lenteweer, morgen de berenloop. Mooi dat jullie weer in Beijing zijn. Hopelijk snel weer terug in Nederland.

• 01 November 2014 - 22:47

Marco, Myra, Lin Mei, Yao En Yuan:

Bijzonder dat Grace opnieuw jullie gids is. Doen jullie haar de groetjes van ons? Veel plezier in Beijing, geniet van jullie laatste weekje!

• 01 November 2014 - 22:49

Annet En Boy:

Geweldig hoe Jitte zich al bij jullie thuis voelt,
    wat een indrukken allemaal voor haar en voor jullie.

• 02 November 2014 - 17:25

Annie Stammis :

Wat leuk om jullie te volgen, wat een schatje is Jitte Xin.

Jij liep het lelijk op Peter met je voedselvergiftiging, hopelijk gaat het nu
    weer goed.
    We wensen jullie allemaal nog goede dagen en een goede vlucht naar
    huis.

groetjes, tante Annie en Ellen