Silk Market - Reisverslag uit Peking, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Silk Market - Reisverslag uit Peking, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Silk Market

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

06 November 2014 | China, Peking

Silk market

Vanmorgen rustig opgestart. De laatste twee dagen is Jitte Xin 's morgens vijf uur wakker, en slaapt dan verder in ons bed. Dus dan slapen wij met z'n viertjes in bed. Gezellig!
Vanmorgen met de metro naar de Silk Market geweest. Flink wat ingeslagen.
Wij hebben onder andere een extra tas gekocht om onze ingekochte spullen in mee te nemen.
Weer met de metro terug, en thee gedronken op de hotelkamer.
Xem heeft nog wat opdrachten voor school gedaan. En om 17.30 uur zijn wij met het hele reisgezelschap wezen eten bij de Pizzahut. De kinderen hebben zich goed vermaakt met elkaar. Nog één dagje in Beijing. Wij weten nog niet wat wij gaan doen, dat zien wij morgen wel.

Groeten van ons

• 06 November 2014 - 22:25

Saskia (F):

Gezellig met z'n vieren in bed! Morgen nog veel plezier daar en alvast een goede terugreis!