Thuis - Reisverslag uit Peking, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Peking, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

09 November 2014 | China, Peking

Gisteren om half negen werden wij opgehaald door de bus om naar het vliegveld te gaan. Na een tijd in de rij bij het inchecken en de paspoortcontrole hadden wij nog maar kort tijd om koffie te drinken en de winkeltjes te bekijken. Toch nog wat souvenirtjes gekocht om het laatste geld op te maken. Toen konden wij het vliegtuig in, en na een kleine vertraging de lucht in. Jitte was flink verkouden, en na een slechte nacht slapen, was ze niet in haar hum. Een paar korte dutjes gedaan, maar door het hoesten werd zij telkens weer wakker. Vlak voor de landing viel zij weer in slaap. Eenmaal weer uit het vliegtuig was zij weer wakker, en werden wij door familie en vrienden op Schiphol opgewacht. Met elkaar hebben wij daar wat met elkaar gedronken.
In de auto viel Jitte weer in slaap, en hebben wij haar eenmaal thuis in bed gelegd. Ook wij lagen er niet laat in. Om 4 uur was Jitte wakker, en niet veel later zakte wij door ons bed. Dus er maar uitgegaan. Xem en Jitte hebben de kadootjes uitgepakt, en hebben wij ontbeten. Na de koffie met lekkere taart die er voor ons in de koelkast stond, zijn wij op de fiets wat boodschappen gaan doen. De rest van de dag lekker thuis.

• 09 November 2014 - 20:50

Jan Kees Smit:

Wij zijn hard stikke blij dat iedereen weer veilig thuis is. Hopelijk gaat Jitte snel wennen aan de Noord Hollandse boerenkool lucht. Wij waren dit weekend in Zutphen. Stukje gemist van het slot akkoord. Komen binnenkort een keertje langs als Jitte tot rust gekomen is van alle emoties.Veel geluk met Jitte en de groeten aan grote broer Xem.
    JC

• 09 November 2014 - 20:51

Corry:

Welkom thuis!
    En nu lekker genieten met een prachtige dochter erbij !

groet

• 09 November 2014 - 21:20

Annet En Boy:

Wij wensen jullie een rustig wennen en een intens genieten van elkaar toe.

• 09 November 2014 - 21:27

Martin:

Hoi Peter en familie,

Waarschijnlijk zijn jullie na deze mooie reis blij om thuis te zijn.

Hopelijk voelt Jitte zich snel thuis in haar nieuwe omgeving en aan de reacties te zien zal ze aan warmte en liefde geen gebrek krijgen.

Veel geluk,

Groet,

Martin

• 09 November 2014 - 21:42

Patrick, Diana, Zhe & Yuan:

Welkom thuis!!!
    Wat fijn om lekker in je eigen huis met elkaar te wennen en tot rust te komen!
    Wat een geweldige dochter hebben jullie gekregen, na zo'n geweldige zoon! We waren al helemaal verliefd om haar!
    Rustig aan!
    Liefs van ons!

• 09 November 2014 - 22:42

Dita De Haan:

Ziezo, veilig geland. Nu mag Jitte in haar eigen tempo landen in Winkel. Rustig aan en veel geluk met elkaar! Welkom!

• 09 November 2014 - 22:59

Ank Van Eekeren:

Heb al jullie verslagen gelezen, wat een rollercoaster van emoties voor jullie alle vier. Wens jullie het allerbeste en veel geluk toe. Liefs en groeten, ank

• 10 November 2014 - 12:22

Cees En Marion Dekker:

Heerlijk om met zijn viertjes thuis te zijn. Nu rustig wat bijkomen en wennen voor Jitte, zoals jullie al zelf schrijven.... Wij waren een beetje bevoorrecht om jullie zondag te treffen voor de Jumbo. Zodat wij Jitte konden ontmoeten. Wat een wondertje, zo'n mooie en enthousiaste/blije dochter... Heel veel geluk met zijn viertjes.