Thuis!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Thuis!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Thuis!!!!

Door: xemvanbaaren

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

10 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

We zijn weer thuis.
Vanmorgen kwam de chirurg, en zei ons dat nu de antibiotica gestopt was, het niet meer nodig was om in het ziekenhuis te blijven. Xem mag lopen en liggen, maar nog niet zitten.
Het duurde alleen tot half drie voordat we echt naar huis gingen.
Waarom moet dat toch zo lang duren?
Je hebt al je spullen ingepakt, en dan maar wachten tot je naar huis mag ivm vervolg afspraken. Maandag moet Xem weer voor controle komen. En tot die tijd mag Xem liever niet zitten.

Groeten Marjet

  • 10 April 2012 - 18:55

    Regina &ZOo:

    Fantastisch!!!
    heerlijk weer thuis met jullie stoere kerel, super dat het allemaal goed is verlopen en veel beterschap verder


  • 10 April 2012 - 19:02

    Reina Roos:

    Fijn dat hij weer thuis is. Ook voor jullie zelf natuurlijk!
    Niet zitten lijkt me trouwens wel lastig voor zo'n klein mannetje.
    Maar gelukkig mag hij wel lopen.

  • 10 April 2012 - 20:35

    Jan Kees:

    Hartstikke mooi dat Xem weer thuis is. Ik hoop dat de genezing een beetje voorspoedig gaat.
    Wij komen snel weer eens kijken hoe het met hem gaat.

  • 11 April 2012 - 09:19

    Welmoed En Arno:

    Terug in Winkelcity en Peter alweer in actie bij een uitruk naar het woonzorgcomplex de Koppeling. Helemaal weer thuis. Voor Xem een heel snel herstel gewenst zodat hij binnenkort maar weer (op zijn fiets) mag zitten want niet mogen zitten is super lastig.

  • 13 April 2012 - 12:16

    Udomirasamsofiedaan:

    Lekker weer thuis! En fijn dat t allemaal zo goed is gegaan groetjes

  • 01 Mei 2012 - 10:30

    Steffie:

    Beste Peter en Marjet,

    Mijn naam is Steffie en ik ben studente Journalistiek. In juni ga ik op reportagereis naar China (standplaats Beijing). Daar ga ik meerdere verhalen maken. Ik ben onder andere bezig met een verhaal over het adopteren van een kind uit China. Ik kwam toevallig op jullie blog en heb al jullie verhalen gelezen. Omdat jullie het hele adoptieproces hebben doorlopen, zou ik jullie hier graag over interviewen.

    Graag hoor ik van jullie.

    Groeten,
    Steffie
    steffievanrhee@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Onze adoptiereis

.

Recente Reisverslagen:

09 November 2014

Thuis

07 November 2014

Laatste dag

06 November 2014

Silk Market

05 November 2014

De Chinese Muur

04 November 2014

Rustig dagje
Peter en Marjet

Actief sinds 08 Nov. 2011
Verslag gelezen: 737
Totaal aantal bezoekers 104201

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 19 Januari 2012

Onze adoptiereis

Landen bezocht: