Naar Taiyuan - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Naar Taiyuan - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Naar Taiyuan

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

26 Oktober 2014 | China, Taiyuan

Vanmorgen wakker geworden door de zon, gelukkig is door de wind de smog weggeblazen.
Wij konden rustig aan doen, want wij hoefden pas om 12.15 uur naar het vliegveld.
Dus rustig aan ontbeten, een spelletje gedaan en nog even gewandeld in de omgeving van het hotel in de frisse lucht. Na de wandeling werden wij opgehaald, en naar het vliegveld gebracht.
Na een probleempje bij de douane en een vermissing van de rugzak van Xem, zijn wij toch maar het vliegtuig in gestapt. De vliegtijd was nog geen uur, waarna wij werden opgewacht door de gids Maggie op het vliegveld. Met de taxi zijn wij naar hotel gebracht.
De gids vertelde dat wij morgenochtend onze dochter gaan zien ipv 's middags.
's Middags even in het zwembad van het hotel gezwommen, en in het restaurant van het hotel westers gegeten. Nu even nog met elkaar thee gedronken, en een frissie met Xem, want die kan de slaap niet vatten. Afgelopen nacht heeft hij de klok rond geslapen. Uniek!
Hij wil jullie de groeten doen. groeten van xem

Groeten Peter, Marjet en Xem

• 26 Oktober 2014 - 17:18

Mathé En Jolanda Spaansen:

Wat spannend allemaal. We leven met jullie mee! En jullie, maar vooral Xem: de groeten terug van buurman Mathé en buurvrouw Jolanda

• 26 Oktober 2014 - 18:05

Jan Kees Smit:

Wij leven heel erg mee. Succes morgenochtend.

• 26 Oktober 2014 - 18:47

Pieter,, Elly, Sarah En Annabel:

De groeten terug van je vriendinnetjes Xem en van ons natuurlijk.
    Annabel wil ook graag weten of je het leuk vindt in China.
    Spannend hoor morgenochtend! Groeten aan allemaal!

• 26 Oktober 2014 - 18:52

Pat, Diana, Zhe En Yuan:

Nog maar een paar uurtjes en dan is Jitte bij jullie! Wat is het allemaal spannend!
    Heel veel succes morgenochtend! En Xem: is je rugzak nog terecht? Toch niet Ollie Lost in China?
    Liefs van ons!

• 26 Oktober 2014 - 19:22

Boy En Annet:

Marjet en Xem wat zien jullie er gezellig en gelukkig uit. Groeten aan Peter en Arend en Trijnie .

• 26 Oktober 2014 - 21:54

Martin Groen:

Heel veel succes morgen, spannend hoor.

Groetjes Martin Groen

• 26 Oktober 2014 - 22:25

Peter En Angeniet De Snaijer:

Wat is het ontzetten spannend, wij leven hier ook erg met jullie mee, heel veel plezier en geniet van morgen

• 27 Oktober 2014 - 08:18

Jelle En Dineke:

Xem voelt zich nu al grote broer, zo te zien. Geweldig. Groeten.