Laatste dag - Reisverslag uit Peking, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Peking, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

07 November 2014 | China, Peking

Hallo allemaal,

Vandaag de laatste dag in China. Morgen vertrekken wij om 8.30 uur naar het vliegtuig.
Wij hebben weer zin om naar huis te gaan.
Vandaag zijn wij nog naar de Lama tempel geweest.
Xem vond het erg vies ruiken, en ook Jitte hield haar neus dicht bij de wierook lucht.
Terug hebben wij brood meegenomen, en hebben wij in het hotel brood gegeten.
Om 14.30 uur kwam Grace het paspoort met het visum voor Jitte brengen.
Wij kunnen naar huis. Xem heeft vanmiddag nog gespeeld met de andere jongens van onze reisgroep. Vanavond weer gegeten in de pizzahut.

Wij willen iedereen bedanken voor het meeleven en de berichtjes op onze weblog.
Vooral het berichtje van de klas van Xem vond Xem (en wij ook) erg leuk.
En wij willen Diana bedanken voor het plaatsen van onze berichten en foto's op de weblog.

Groeten van ons

• 07 November 2014 - 14:21

Boy En Annet:

Goeie reis en wel thuis .

• 07 November 2014 - 16:02

Dita De Haan:

Goede reis en gauw tot ziens!

• 07 November 2014 - 16:10

Peter En Angeniet:

Hoi hoi,
    Heel veel geluk met jullie gezinnetje, mooi dat wij het mochten volgen, en nu gaat het gewone leven voor jullie verder, samen met jullie 2 kindjes, mooi hoor. Een hele goede reis en misschien tot ziens in winkel.

• 07 November 2014 - 17:28

Siefko En Roos :

Beste allemaal,

Leuk om jullie reisverslag wederom te kunnen volgen. Wij wensen jullie heel veel geluk met zijn viertjes. En voor morgen een goede terugvlucht .

• 07 November 2014 - 17:30

Ard En Colinda:

goede reis terug en we zien elkaar vast bij de brandweer als Sinterklaas daar komt.

• 07 November 2014 - 17:38

Jan En Tineke:

Heel fijn om alle belevenissen van jullie mee te maken.
    We wensen jullie een goede vlucht terug, en tot ziens.

• 07 November 2014 - 17:52

Jos En Ans:

Fijn dat mooie gezinnetje van jullie. Gelukkig gaat de terugreis met het vliegtuig. Met de camper zou het nog een hele zit zijn. See you soon! Groetjes en xxx van ons uit Medemblik.

• 08 November 2014 - 21:23

Richard En Janet:

Wat ontzettend leuk om jullie avontuur op deze manier te volgen! Wij wensen jullie heel veel geluk met z'n viertjes en nu rustig thuis bijkomen. Nogmaals gefeliciteerd!!
    Groetjes, Richard, Janet, Jente & Jolijn