Woensdag 29 oktober 2014 - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Woensdag 29 oktober 2014 - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 oktober 2014

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

29 Oktober 2014 | China, Taiyuan

Vanmorgen hadden wij een excursie op het program. Om 9.30 uur zijn wij met de taxi naar de Jinci tempel. Een mooie tempel een klein uurtje buiten de stad.
Een hele mooie tempel alleen jammer dat het regende. De gids Maggie heeft ons daar rondgeleid. Na de bezichtiging hebben wij geluncht in een restaurant vlakbij het hotel. Daarna terug naar het hotel gelopen. Vanmiddag heeft Jitte Xin voor het eerst gezwommen. Eerst even op de kant gezeten met haar benen in het water, daarna al lopend door het water en uiteindelijk op de arm van papa of mama in het diepe. Wel spannend, maar toch ook wel leuk. En daarna weer eten in ons stamrestaurant.

Groeten,
Peter, Marjet, Xem en Jitte Xin

• 29 Oktober 2014 - 11:34

Corry:

Hoi,
    Leuk om het allemaal weer te volgen.
    Regen zo te zien; hier ook!
    groeten

• 29 Oktober 2014 - 11:50

Marc En Saskia:

Hoi,

Heb net de foto's bekeken van jullie dochter!
    Wat lief samen met Xem onder de paraplu en die van jou Marjet met haar in het zwembad is ook prachtig!

• 29 Oktober 2014 - 12:58

Lotte:

wat hep ik een lief nichtje en wat een leuke foto's. ze kan ook lekker slapen.
    xx je nieuwe nicht lotte

• 29 Oktober 2014 - 13:11

Silvia:

Van harte Gefeliciteerd met jullie dochter Jitte en zusje van Xem. Wat een lief meisje zeg. Eindelijk met zijn viertjes. Geniet lekker van elkaar en we blijven jullie volgen vanuit Winkel.
    gr fam visser

• 29 Oktober 2014 - 13:33

Jan Kees Smit:

Snel kijken in de middagpauze wat het laatste nieuws is van Jitte en Xem.Leuk de hele familie met Jitte in China. De mooiste foto is van het regenkapje van Jitte en Marjet. Oma Smit had vroeger ook zo'n mooi regenkapje. Veel plezier, weten jullie al een datum voor de terugreis? JC

• 29 Oktober 2014 - 13:38

Welmoed En Arno:

Geweldig om zo mee te kunnen genieten van al jullie belevenissen.
    Foto's zeggen vaak meer dan woorden. Mooie plaatjes van Xem en Jitte en de rest van de fam.

• 29 Oktober 2014 - 14:00

Sarah En Annabel:

Leuke foto's en leuke badmutsjes! Gaan we morgen weer skypen?
    Dikke kus van Sarah en Annabel

• 29 Oktober 2014 - 19:04

Mike Jonker:

Hoi Xem
    Leuk voor je dat je je zusje gaat halen.
    Ik vind het leuk om de fotos te zien.
    Tot snel groetjes Mike Jonker

• 29 Oktober 2014 - 21:24

Theo Castricum:

Hi allemaal,
    Geweldig leuke foto's . Van harte gefeliciteerd.
    Een echte aanwinst op de buurt !
    Geniet er er maar van.
    Theo en Gerda Castricum

• 29 Oktober 2014 - 22:44

Martin Groen:

Mooie foto's hoor, leuk om te zien.

Geniet van elkaar.

Groetjes,

Martin Groen

• 30 Oktober 2014 - 16:52

David En Joke:

Wat een schattig meisje leuk voor jullie hoor.
    Heel veel geluk en liefde samen.
    Wat zal Xem trots wezen op zijn zusje.
    Groetjes David en Joke

• 30 Oktober 2014 - 18:46

Truus En Martien Pronk:

Wij zijn op de site gekomen via zwager Jos. Van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. Zal wel best spannend geweeet zijn allemaal. Nog een fijne tijd daar. Groetjes van Truus en Martien Pronk

• 31 Oktober 2014 - 09:49

Amy, Jur , May Boudien En Richard:

Het ziet er allemaal heel gezellig en vertrouwd uit.

Geniet van jullie dochtertje en kleine zus.

Tot snel.

Grt Fam de Graaf

• 31 Oktober 2014 - 19:53

Gerard En Linda:

Van harte gefeliciteerd met Jitte. Leuk dat wij het op deze manier mee mogen beleven!
    Wat een kanjer is xem, een Echte Broer!

Genietse en tot in Nederland!

Groetjes
    Gerard en Linda

• 31 Oktober 2014 - 19:54

Cees En Marion Dekker:

Wat leuk om jullie zo weer te kunnen volgen. En wat een leuke enthousiaste foto's.
    Hand in hand met grote broer! En je kan goed zien dat Jitte Xin het zwemmen toch ook wel erg leuk is. Ondanks de regen, maar lekker genieten! Groetjes ons.