Laatste dag in Taiyuan - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Laatste dag in Taiyuan - Reisverslag uit Taiyuan, China van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Taiyuan

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

31 Oktober 2014 | China, Taiyuan

Na een dagje geen bericht, omdat Peter ziek was, wat waarschijnlijk een voedselvergiftiging was, nu weer een berichtje.
Peter heeft gisteren een paar uur in het ziekenhuis gelegen. Nou en daar wil je echt niet zijn.
Dan hebben wij het in Nederland toch allemaal maar goed voor elkaar.

Vandaag is de laatste dag in Taiyuan, en wij hebben het rustig aan gedaan. Peter heeft veel geslapen. Wij hebben rustig aan ontbeten.
Om 10.00 Uur moest Jitte Xin op de foto, en zo gingen Marjet en Jitte Xin samen met gids Maggie naar een fotozaak vlak bij het hotel. Daarna terug naar het hotel. Thee gedronken, en daarna wezen zwemmen. Jitte Xin begint steeds vrijer te worden in het water. Daarna heeft zij met Xem nog voor het eerst in bad gezeten. In het hotel een broodje gegeten, en later nog een keer avondeten.

Groeten Marjet

• 31 Oktober 2014 - 20:51

Jos Ruiter:

Peter beterschap!

• 31 Oktober 2014 - 21:21

Marco, Myra, Lin Mei, Yao En Yuan:

Peter, van harte beterschap. Hopelijk verloopt jullie reis naar Beijing wat soepeler dan in 2012...

• 31 Oktober 2014 - 23:06

Annet En Boy:

Goeie reis gewenst voor jullie allemaal.
    Best spannend weer. Annet

• 01 November 2014 - 00:32

Jan Kees:

Peter beterschap.
    Leuk dat Jitte al wat vrijer aan het worden is.
    Hopelijk snel weer thuis.

JC

• 01 November 2014 - 13:49

Dita De Haan:

Arme Peter! Wat zul je je ellendig gevoeld hebben. Rustig aan (voor zover dat mogelijk is) en beterschap!
    Binnenkort zijn jullie weer thuis in Winkel. Ook weer spannend, met z'n viertjes. Nogmaals veel geluk samen (en ik ben heel nieuwsgierig...).