Liggen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu Liggen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter en Marjet Baaren - WaarBenJij.nu

Liggen

Door: xemvanbaaren

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjet

06 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

De nacht is goed gegaan, alleen zijn er volgens Peter wel 32 alarmen afgegaan van al het apparatuur. Om half drie kreeg Xem tekort zuurstof, en is de zaalarts geweest, en heeft hij daarna zuurstof gekregen via neus.
De zaalarts vond zijn amandelen wel erg groot, terwijl de KNOarts laatst zei dat het wel meeviel.
Xem heeft de hele dag op zijn bed gelegen. Dit moet om de wond goed te laten genezen. Hij mag absoluut niet gaan zitten. Ik vind het zo knap dat hij dit de hele dag heeft volgehouden, en dat voor zo'n doenig mannetje.
Hij heeft weer goed gegeten, en veel gedronken. Al liggend heeft hij gepuzzeld, met duplo gespeeld, tv gekeken, en opa en oma Roos waren er.

Groeten Marjet

• 07 April 2012 - 13:44

Mathé En Jolanda :

Hoi, wat weer een heftige ervaring voor Xem en ook voor jullie. Knap van Xem dat hij zo blijft liggen. We wensen jullie veel geduld en creativiteit om hem zo liggend bezig te houden. Sterkte, jullie zullen dat nodig hebben, want het vergt veel van je. Pas goed op elkaar. groetjes

• 07 April 2012 - 17:42

Linda En Jack:

We volgen alles weer op de voet. Hopen dat het snel beter gaat!
    Groetjes uit Valkkoog

• 07 April 2012 - 19:23

Ytsje:

Wat stoer van Xem dat hij alles zo dapper ondergaat, ik hoop dat hij snel weer op z'n beentjes staat! Zet 'm op!!